Stavebnice statického modelu lokomotivy OCCRE Bay. S 3/6, tendr BR-18, v měřítku 1:32. V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další. Stavební výkresy a návod.
Lokomotiva BR 18.4 byla navržena a postavena v dílnách J. A. Maffei v Mnichově, přičemž první kus byl dodán 16. července 1908. Rozložení náprav odpovídá typu „Pacific“ s velkými průměry kol. V době svého vzniku byla největším strojem, který tento výrobce kdy postavil, a dodnes je považována za „nejkrásnější lokomotivu německých drah“. Lokomotiva S 3/6 podávala vynikající výkony na dálkových tratích – v roce 1951 například táhla vlak o hmotnosti 150 tun na vzdálenost 180 kilometrů z Hamburku do Mnichova s jedinou zastávkou pro doplnění vody. Označení „S“ znamená „Schnellzuglocomotiven“ (dálková lokomotiva) a „3/6“ označuje poměr hnacích náprav k celkovému počtu náprav. Tyto lokomotivy byly využívány především na dálkových tratích v Bavorsku, ale táhly také slavné vlaky, jako Orient Express, Rheingold, Ostend–Vídeň Express nebo Paříž–Karlovy Vary–Praha Express. V průběhu své historie prošly tyto lokomotivy řadou úprav, především v oblasti kabiny, kotle a hnacích mechanismů.
Modely maket lodí pro pokročilé vyžadují předchozí zkušenosti se stavbou modelů a zvládnuté techniky jednotlivých technologických kroků, jako je lepení, ohýbání, barvení, šití plachet, apod. Je nutné se orientovat ve výkresové dokumentaci, jednotlivé kroky a i celý postup si rozvrhnout. Případné detaily je je nutné si nastudovat a je potřeba počítat s tím, že stavba vyžaduje určitou míru kreativity a samostatnosti, protože návod se nemusí zabývat výrobou každého detailu.
Modely jsou obsáhlé a detailní, jejich dokončení trvá dlouho dobu a vyžaduje spoustu dokončovací prací na dílech.
V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další.