Stavebnice statického modelu lokomotivy OCCRE No. 119 Rogers, v měřítku 1:32. V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další. Stavební výkresy a návod.
Lokomotiva typu 4-4-0, nazývaná také „americká lokomotiva“, byla postavena společností Rogers Locomotive and Machine Works v Patersonu, stát New Jersey, v roce 1868 spolu s lokomotivami čísel 116, 117, 118 a 120. Lokomotiva č. 119 stála v Ogdenu v Utahu, když přišel naléhavý telegram od Thomase C. Duranta, který cestoval směrem k Promontory a potřeboval lokomotivu. Šlo o situaci velmi podobnou té, která postihla Lelanda Stanforda a lokomotivu Jupiter. Durant, místopředseda společnosti Union Pacific Railroad, cestoval ve speciálním vlaku zvaném „Special Durant“ na slavnostní ceremoniál v Promontory. Rozvodněná řeka strhla několik podpěr mostu Devil’s Gate Bridge. Strojvedoucí odmítl přejet most s lokomotivou ze strachu, že neunese její váhu, ale souhlasil s převozem vagonů. Most nápor vydržel a vagony převezl úspěšně – ovšem bez lokomotivy, která zůstala na druhém břehu. Do Ogdenu byl proto odeslán vzkaz a lokomotiva č. 119 byla vyslána na krátkou cestu k Promontory, kde se připojila k lokomotivě Jupiter společnosti Central Pacific. Lokomotiva č. 119 poté pokračovala ve službě jako nákladní stroj, později byla přečíslována na 343. V roce 1903 byla sešrotována za 1 000 dolarů.
Stavebnice pro mírně pokročilé jsou vhodné pro stavitele, kteří již postavili jednodušší model pro začátečníky a mají již základní modelářské zkušenosti. Modely této obtížnosti jsou propracovanější, obsahují již více detailů a stavba je časově náročnější.
V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další.