Stavebnice statického modelu tramvaje OCCRE San Francisco, v měřítku 1:24. V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další. Stavební výkresy a návod.
Kolejové lanovky v San Franciscu jsou skutečným symbolem města. První lanovky tohoto typu byly uvedeny do provozu v Londýně a o mnoho let později, 2. srpna 1873, zavedl Andrew S. Hallidie první sanfranciskou lanovku na trati Clay Street. O 136 let později tato půvabná vozidla stále jezdí po ulicích San Francisca a tvoří nedílnou součást každodenního života města. Systém funguje na principu lana taženého po celé trase stálou rychlostí stacionárním motorem. Lanovka se rozjíždí, když se zařízení zvané „grip“ (úchop) sevře pod tlakem kolem lana. Uvolněním tohoto sevření a současným použitím brzd se vůz zastaví. Dnes jsou v provozu pouze dvě flotily – Powell-Hyde a Powell-Mason a druhá, California Street. Tento model je replikou vozu č. 60 z flotily California Street, který byl postaven společností MUNI (San Francisco Municipal Railway) v roce 1998 a uveden do provozu v roce 2002. Vůz je založen na původním modelu, který v roce 1906 postavila společnost John Hammond & Company pro California Street Cable Railroad Company. Po zemětřesení a požáru v dubnu 1906 byl znovu postaven v přemístěných dílnách Hammond a přeznačen na číslo 16. V roce 1957 byl znovu přečíslován na číslo 60 společností MUNI. Nakonec byl v letech 1968–1969 znovu renovován v dílnách MUNI Elkton s využitím původních sedadel a střechy.
Stavebnice pro mírně pokročilé jsou vhodné pro stavitele, kteří již postavili jednodušší model pro začátečníky a mají již základní modelářské zkušenosti. Modely této obtížnosti jsou propracovanější, obsahují již více detailů a stavba je časově náročnější.
V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další.