Stavebnice modelu autobusu OCCRE AEC BUS B-Type, v měřítku 1:24. V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další. Stavební výkresy a návod.
B-busy byly vyráběny ve Walthamstow jako nástupci modelů řady X. Model B nabízel kapacitu 34 cestujících, z toho 16 uvnitř a 18 na horním otevřeném patře bez střechy. Šlo o první autobus vyráběný v sériové produkci. V roce 1911 byl první autobus typu B nasazen k přepravě osob, v roce 1913 bylo v provozu již 2 500 vozů. Autobus navrhl Frank Searle, který pracoval jako hlavní inženýr u LGOC. Autobus měl dřevěný rám, ocelové ráfky, šnekový převod a skříň řetězu. Dosahoval nejvyšší rychlosti 16 km/h, což tehdy překračovalo zákonný limit 12 km/h; některé vozy za příznivých podmínek dosahovaly až 30–35 km/h. 900 těchto autobusů bylo nasazeno k přepravě britských jednotek v první světové válce. V Imperial War Museum v Londýně se nachází jeden z těchto autobusů, model B 43, nazvaný podle tehdy populárního komiksového hrdiny Bill Ole. V London Transport Museum v Covent Garden je vystaven zrestaurovaný originál B 340.
Stavebnice pro mírně pokročilé jsou vhodné pro stavitele, kteří již postavili jednodušší model pro začátečníky a mají již základní modelářské zkušenosti. Modely této obtížnosti jsou propracovanější, obsahují již více detailů a stavba je časově náročnější.
V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další. Stavební výkresy a návod.