Stavebnice statického modelu tramvaje OCCRE Lisabon, v měřítku 1:24. V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další. Stavební výkresy a návod.
Tato tramvaj původně patřila do série 701/735 společnosti Compañía de Carris de Ferro de Lisboa, která je vyráběla v letech 1936 až 1940. Tyto tramvaje byly považovány za nejbezpečnější v Lisabonu, protože byly vybaveny zesíleným brzdovým systémem a nasazovány na linky s nejnáročnějšími trasami, jako byly linky 12, 25 nebo 28, s rampami se sklonem až 12 %, což byly zároveň nejstrmější svahy na světě pro tramvaje s prostou adhezí. Tramvaj je vybavena pěti typy brzd: pneumatickou, mechanickou, elektrickou, elektromagnetickou s brzdovými špalíky a mechanickou s brzdovými špalíky. Každá tramvaj byla rovněž osazena dvěma výkonnými elektrickými motory Metropolitan Vickers o výkonu 45 HP a podvozkem typu Brill 21-E, který vyráběla firma Maley & Tauton. Karoserie je standardního lisabonského typu založeného na amerických konstrukcích Brill, přičemž její nejvýraznější charakteristikou je silně zakřivená střecha. Tramvaj si zachovala původní vzhled až do let 1985–1987, kdy byla série přestavěna a přizpůsobena pro provoz s jediným řidičem/průvodčím, byly instalovány pneumaticky ovládané dveře, směrová světla a dveře na straně ulice byly uzavřeny. Po roce 1995 začaly být původní tramvaje postupně nahrazovány modernizovanými tramvajemi série 500, i když několik jednotek bylo zachováno v provozuschopném stavu pro charterové jízdy a příležitostné záskoky na pravidelných linkách.
Stavebnice pro mírně pokročilé jsou vhodné pro stavitele, kteří již postavili jednodušší model pro začátečníky a mají již základní modelářské zkušenosti. Modely této obtížnosti jsou propracovanější, obsahují již více detailů a stavba je časově náročnější.
V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další.