Stavebnice statického modelu tramvaje OCCRE Londýn, v měřítku 1:24. V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další. Stavební výkresy a návod.
Tato tramvaj byla vyrobena v dubnu 1903 společností Electric Railway and Tramway Carriage Works. Patřila mezi sto vozidel třídy B objednaných Londýnskou krajskou radou (London County Council). Voz s číslem 106 sloužil jako osobní tramvaj až do roku 1925, kdy byl přestavěn na sněhový pluh a přeznačen na číslo 022. V roce 1983 byla tramvaj č. 106 převezena do Národního tramvajového muzea v Crich Village v hrabství Derbyshire, kde se nachází dodnes a má za sebou více než 10 000 mil přepravy cestujících. Původně byla poháněna motory Dick Kerr typu DK25A o výkonu 25 hp, které byly v roce 1927 nahrazeny motory Westinghouse typu 220 s výkonem 42 hp. Původní výbavu tvořily ruční brzdy na kolech a reostatická brzda prostřednictvím motorů. V roce 1908 byly přidány magnetické kolejnicové brzdy. Představte si dny, kdy tyto nádherné tramvaje projížděly ulicemi.
Stavebnice pro mírně pokročilé jsou vhodné pro stavitele, kteří již postavili jednodušší model pro začátečníky a mají již základní modelářské zkušenosti. Modely této obtížnosti jsou propracovanější, obsahují již více detailů a stavba je časově náročnější.
V balení jsou díly pro stavbu - laserem řezané díly, lišty, mosazné fotolepy a další.